En favorit i repris... :)

1. Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Ja, jag promenerade in i den berömda väggen.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2012?
Ja.
4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
Jag var på en liten road trip, i Finland, med mamma och kidsen i juli. I augusti var jag i Finland igen, på kusinens bröllop.
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Jag saknar att vara jag. Jag hoppas hitta tillbaka till mig eller iaf till nån form av mig som jag står ut med under det kommande året.
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Jag tror att jag kommer minnas 11/8-2012 då jag var på kusinens bröllop... Fast fråga mig om nåt år så kommer jag säkert inte minnas vilket år han gifte sig? :/ Datumet kommer jag lätt minnas för alltid! ^^
8. Vad var din största framgång 2012?
Att ta hjälp.
9. Största misstaget?
Att inte ha stannat upp lite tidigare?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja.
11. Bästa köpet?
Diskmaskinen?
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Barnen.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Pinks 'Try'
15. Var du gladare eller ledsnare 2012 jämfört med tidigare år? Jag tror jag varit ledsnare.16. Vad önskar du att du gjort mer?
Stannat upp.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig.
18. Hur tillbringade du julen 2012?
Hemma hos oss med närmaste familjen.
19. Blev du kär under 2012?
Nej.
20. Favorittidning?
PT?
21. Favoritprogram på TV?
The Mentalist.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.
23. Bästa boken du läste 2012?
Fifty Shades-böckerna.
24. Största musikaliska upptäckten?
Kommer inte på nån. :/
25. Något du önskade dig och fick?
Ja, jag önskade mig bättre ordning i trädgården och det har jag fått! :)
26. Något du önskade dig men inte fick?
Jag fortsätter upprepa samma sak tills jag blir det? -> Jag blev inte brasiljonär i år heller?! :P
27. Årets bästa film?
Modig
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jag var på bröllop i Finland.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, om jag hade lyckats stanna upp långt innan den där väggen.
30. Vad fick dig att må bra?
La Famiglia - alltid. *hjärta*

Gott nytt (förhoppningsvis bättre) år!

/ S.

Kommentera

Publiceras ej