SUPERunderbart med kortisonbehandlingen av knäet! Det är verkligen som natt och dag. Jag har nästan inget ont alls.. iaf i jämförelse med innan. Kryckan har kunnat stanna hemma och jag kan t.o.m. skynda/småspringa till bussen/spårvagnen. HÄÄÄÄRLIGT

Så när jag var på rehab i torsdags förra veckan och körde min sjukgymnastik var det ju såklart att jag tog i lite mer än innan, men höll igen lite både för att känna efter så knäet och huvudet höll. När jag åkte hem efter träningen hade jag ont... inte i knäet, men i huvudet... men det blev aldrig migrän av det. Så, igår tänkte jag att nu måste jag ju ändå köra på lite och drog på ytterligare och knäet höll... men F*N inte huvudet. Jag fick ont i huvudet direkt efter och idag migrän... :(

Så otroligt tröstlöst att jag måste träna för att bli bra i knäet, men tränar jag får jag ont i huvudet och migrän...
 
SUG!

/ S. 


artros, chiari, huvudvärk, migrän, rehab, sjukgymnastik, träning,

Kommentera

Publiceras ej