Helt slut idag. Och ledsen. 😱

Jag Ă€r sĂ„ less pĂ„ att inte klara av mer Ă€n en sak om dagen! I morse lĂ€mnade jag minstingen pĂ„ skolan och tog en kort, inte allt för anstrĂ€ngande, promenad... och sen Ă€r min dag förstörd. Jag har hemsk huvudvĂ€rk och kan bara sitta ner och göra ingenting. Jag mĂ„ste vĂ€lja mina aktiviteter. Ska jag klara av att Ă„ka och handla, dĂ„ MÅSTE jag strunta i promenaden, ska jag stĂ€da... ja, dĂ„ Ă€r det det enda jag klarar av den dagen. TĂ€nk om folk fattade!

Ja, jag ser frisk och t o m stark ut och ja, jag kan orka en aktivitet eller tvÄ om dagen... men sen Àr jag slut! Gör jag för mycket kan jag vara utslagen mer Àn en dag.

Det hÀr Àr sÄ INTE jag! Förr gjorde jag allt. Det gör mig ledsen...

/ S.

ACM, Arnold Chiari Malformation, Chiari, Chiari malformation,

Kommentera

Publiceras ej