Att orka ingenting och vara helt slut av att göra ingenting är ohyggligt tröttsamt... och ledsamt... och irriterande... Så, är jag inte trött så är jag ledsen eller arg? Eller kanske en kombo av alla tre? Vilken hääärlig människa jag är va? :/

Idag vaknade jag trött och med huvudvärk. Funderade på att ta en promenad, men mamma föreslog att vi skulle ta en sväng till Kinna för att titta på tyger vilket jag gärna hängde på.

På väg hem bestämde vi oss för att baka bagels.

Efter Kinnatur, bagelsbak, finskaläxor och matlagning är jag HELT slut. Obeskrivligt trött! 

Tröttsamt... att orka ingenting. Att hjärnan är helt kokt av att ha gjort - inget.

Jag VILL orka och kunna och bidra och blir stressad av att jag är kass.

*suck*

Samtidigt som jag mår som skräpigast får jag påminnelser via TimeHop att det finns de som har det värre... och jag VET det och ja, jag uppskattar allt det bra jag har och känner mig i mångt och mycket lyckligt lottad. MEN jag orkar inte alltid tänka positivt... :(

Mina glasögon är färdiga, imorgon hämtar jag dem och ser om de ger hjärnan lite vila.

/ S.

Chiari,

Kommentera

Publiceras ej