DT ksm

 
Jag måste erkänna att jag var lite orolig inför dagens datortomografi av min hjärna. Mest för att jag inte visste hur maskinen ser ut och beskrivningen: "Du får åka in i en tub..." gav skrämselhicka (jag lider av klaustrofobi). Sen var jag såklart lite nervig över att de kanske inte skulle hitta en hjärna... Vilket iofs skulle förklarat en hel del, t.ex. varför jag aldrig klarade java-tentan och kanske även hur det kommer sig att jag (faktiskt!) gillar Twilight. ;)
 
Nåväl, maskinen var inte det minsta läskig, sköterskan (kallas de så även om de är karlar?) var jättetrevlig och toksöt, det verkade som om jag verkligen har en hjärna (vad ska jag nu skylla på?) och det hela var över i ett nafs!
 
Det lär dröja innan jag får veta vad de hittade om de hittade nåt. Håll gärna en tumme eller två att allt är som det ska.

/ S.

datortomografi, dt, hjärna,

Kommentera

Publiceras ej